joi, 4 noiembrie 2010

Nemo

"Miki, de ce l-a luat scafandu pe "Niemo "? "
Nu m-am gandit niciodata ca aceasta intrebare poate fi pusa de zeci de ori in sir, pe acelasi ton si cu aceeasi initonatie si curiozitate flamanda .
Care este raspunsul corect, ai ? Ia sa vedem cum merge imaginatia voastra?
Eu am gasit deja un raspuns castigator si educativ. Care nu ma scuteste de repetarea intrebarii over and over again, pana la un moment dat, cand parand ca in sfarsit a patruns adancimea si inteleciunea raspunsului lui Miki "Pentru ca nu a fost cuminte si a plecat de langa tata lui ... a fugit singur la barca si nu trebuia sa plece singur", Eva intreaba victorioasa si inzecit mai curioasa : "De ce?!?!", "De ce Miki ???" Si ferita Sfandu sa tac chitic ca intrebarea continua din ce in ce mai apasat si mai tare si clar exprimat "De ce? De ce ? ".... si de aici orice raspuns este urmat de inca un "de ce".
Credeam frumos despre mine ca am o imaginatie bogata, si sigur am ( m-am autodiagnosticat de scenarita cronica, forma grava, cronicizata cu pusee acute fantastice), dar Eva mi-a dovedit ca trebuie sa mai lucrez la treaba asta, sa mai pun mana pe cartile ei sa gasesc poate niste raspunsuri incuietoare pentru acest "De ce ".

Un comentariu:

  1. Ha, ha, ha!!!!!!!!
    Draguta, join the club!!!! Ma gandeam intr-o zi ca tocmai aceasta curiozitate permanenta ii face pe copii sa descopere atatea lucruri intr-un timp asa de scurt. Noi de ce am uitat sa punem atatea intrebari????
    Ia imagineaza tu o zi la birou in care toata lumea intreaba De ce? De ce??,,,Ihhh???? N-ar fi misto??? Cate lucruri am afla....

    RăspundețiȘtergere