duminică, 31 martie 2013

bucatareala

Astazi am fost la mosie . Eva se simte tare bine acolo, scoate din vagon jucarii vechi duse acolo din cauza lipsei de spatiu si se joaca cu ele ca si cand le-ar vedea si avea intaia oara. Calin nu intelege inca nimic. Se uita cu o moaca foarte mirata la noi si plange cand oboseste.. plange rau de tot, guita spunem noi.
In fine, in timp ce se juca si ne dadea tarcoale, Eva a spus... a'aaaaa si eu amavut odata un accident. In timp ce bucataream.... am ...' si nu a mai apucat sa spuna nimic pentru ca ne-a vazut pe noi doi razand, hohotind... auzi.. bucataream. De-aia in dulapurile mele din bucatarie, unde recunosc e haos, uneori am impresia ca a trecut un taifun si nu mai e nici macar haos, e altceva, un cuvand care nu cred ca exista. Pentru ca Eva bucatareste dom'le si varsa capacul de la miere peste sare!!!!!!!!!!!!!!!!care se varsa pana la ultima faramita . E las ca pun eu lacate si capcane sa vedem cine mai bucatareeste in casa asta !.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu