vineri, 22 octombrie 2010


Astazi m-am convins si hotarat ca vreau blog. Si am purces la crearea unuia. Da, stiu ca stiti ca nu e mare branza, dar dupa parcurgerea pasilor de creare, etc, am observat ca mai am un blog. MAI AM UN BLOG, OMG ! cineva mi-a folosit datele .... ah, nu, pardon, sunt tot eu , de acum 1 an si ceva, aha, da, da acum imi aduc aminte.
Dumnezeule, sa am simptome de alzheimer ?? Am auzit eu de dimineata la Sfatul Medicului, sau cum se numeste emisiunea aceea de la 8.25 de pe Pro? Asa parca ? Vezi? iar am simptome de alzheimer.
In fine, acum daca am regasit-o pe asta, avand si o poza dragalasa cu pisici, am sa ma intorc la ea.


Si ca sa nu uit, intitulasem celalat blog oameniibuni, asta pentru ca Evutosu, de ceva timp ureaza la plecare "La revedere oameni buni, o seara buna ".... si zambeste multumita... cum o fi asta cu oamenii buni in mintea ei ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu